Meet the streetmoders #2: Τάσος Θεοχαρίδης

Ωδεία, μουσικά σχολεία, ερασιτεχνικά συγκροτήματα αλλά και μουτζουρωμένα τετράδια με ταγκιές ήταν μερικά μόνο από αυτά που τον έκαναν να αγαπήσει την street κουλτούρα, ενώ κάποια κρυφά του ταλέντα στην οργάνωση και εκτέλεση του μιντιακού περιβάλλοντος ήταν αυτά που μας παρακίνησαν στο να του βγάλουμε το δικό του όνομα και να του δώσουμε την δική του θέση στο φεστιβάλ. Ο αγαπημένος μας “Robi Tera” λοιπόν, μας παρουσιάζεται και δίνει μερικά ψήγματα από την φεστιβαλική εμπειρία του.

Της Δήμητρας Σαμσάκη

Ποιος είσαι;
Είμαι ο Τάσος και είμαι streetmoder!

Με ποιο κομμάτι του φεστιβάλ ασχολείσαι;
Ανήκω στην ομάδα της επικοινωνίας, και ειδικότερα ασχολούμαι με το κομμάτι των social media και του digital marketing του φεστιβάλ.

Πόσο καιρό είσαι στην ομάδα του Street Mode;
Εδώ και έναν χρόνο, από τον Μάρτιο του 2019.

Η στιγμή που αποφάσισες ότι θέλεις να συμμετέχεις στην ομάδα του Street Mode…
Το ενδιαφέρον και το πάθος για την μουσική αλλά και για τις δράσεις γύρω από την street κουλτούρα υπήρχε μέσα μου από τα σχολικά χρόνια. Mε την πάροδο του χρόνο αυτό το πάθος ωρίμασε μέσα μου, ώσπου άρχισε να μετατρέπεται στην γνωστή ατάκα του Jeff Holden, «κάνε το πάθος σου δουλειά και δεν θα χρειαστεί να δουλέψεις ποτέ».

Αναζητώντας τρόπους όπου θα μπορέσω να κάνω πράξη το παραπάνω μότο και όντας απόφοιτος πληροφορικής, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου πάνω στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχοντας ένα καλό υπόβαθρο γνώσεων πάνω στα social media, αποφάσισα να παίξω όλα τα χαρτιά μου στο διαδικτυακό marketing. Κι εκεί έπεσα πάνω στην αγγελία αναζήτησης ενός intern, ο οποίος θα αναλάμβανε τα social media του Street Mode. Κατέβασα την εικόνα, την έστειλα στους δύο κολλητούς μου και τους έγραψα «αν αυτό πάει καλά, στο φεστιβάλ του 2019 θα μπείτε τζάμπα!».

Η στιγμή που τελικά τα κατάφερες και έγινες ένας ατόφιος #streetmoder…
Ένα δράμα ατέλειωτης αναμονής πάνω από τα email μου, με έκανε πραγματικό street moder. Ένα πρωινό Κυριακής όμως, ανοίγοντας τις ειδοποιήσεις του κινητού διάβασα το εξής: «Καλημέρα Τάσο και συγχαρητήρια, έχεις επιλεγεί για τη θέση του “Social Media Intern” για το Street Mode 2019».

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα τι να περιμένω, απλά ήξερα ότι πλέον έχω την ευκαιρία που ήθελα. Κατάλαβα ότι τα πράγματα δεν θα είναι κοινότυπα και συνηθισμένα, όταν η «συνέντευξη» που έδωσα στον Γιάννη Ευσταθίου κατέληξε 4 ώρες μετά με μπύρες! Μετά από περίπου ένα μήνα ενασχόλησης και διαρκούς επικοινωνίας και τριβής, κατάλαβα ότι πιο πολύ έχω να κάνω με μία οικογένεια που έχει ένα όραμα και όχι με μία εταιρία που απλά έχει να «πιάσει» κάποιους στόχους

Ένα χαρακτηριστικό του Street Mode που ξεχωρίζεις…
Αυτό που κάνει το Street mode ξεχωριστό είναι ο τρόπος παρουσίασης των δράσεών του. Όλες οι δράσεις του είναι στημένες με τέτοιο τρόπο που ο επισκέπτης δεν χάνει το ενδιαφέρον του ούτε ένα λεπτό! Από το rotation στα stages μέχρι την κάθε δράση που έχει έναν μοναδικό τρόπο να αλληλεπιδρά με τον επισκέπτη. Νιώθεις ότι ζεις σε ένα παράλληλο σύμπαν στο οποίο η κουλτούρα του δρόμου είναι αυτή που έχει επικρατήσει και έχει ως σύνθημα μια παράφραση από τις Τρύπες «Ω είν’ ωραία στο Street Mode!»…

Η πιο έντονη στιγμή σου…
Όταν οι Ska-P έβγαιναν στην σκηνή στο φεστιβάλ του 2019! Έβλεπα αυτό που προετοιμαζόταν για σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο, να συμβαίνει στο τώρα, μπροστά στα μάτια μου και ένιωθα αυτό το γλυκό αίσθημα της ικανοποίησης, ξέρεις αυτό που σπάει το χείλος και χαμογελάς μόνος σου ασυναίσθητα. Είναι από αυτές τις στιγμές, που κάθε φορά που τις ανακαλείς νιώθεις το ρίγος που ένιωσες τότε. Ακούς τις φωνές του κόσμου που ζητωκραυγάζει και θυμάσαι την μυρωδιά της ατμόσφαιρας εκείνη την στιγμή…

To έβλεπες και δεν το πίστευες…
Θα αναφερθώ σε ένα ευχάριστα ακραίο συμβάν το οποίο είδα ως επισκέπτης στο φεστιβάλ του 2018. Το είδαμε όλοι, και το πιστέψαμε όλοι! Η απάντησή μου βρίσκεται στην παρακάτω φωτογραφία.

Ο ρόλος των social media σε ένα φεστιβάλ…
Τα social media είναι πολύ σημαντικά για το φεστιβάλ καθώς είναι ένα από τα σημεία που αλληλεπιδρά και επικοινωνεί άμεσα με τον κόσμο. Εκτός από την χρήση τους για ανακοινώσεις και επικοινωνία θεμάτων που αφορούν άμεσα το φεστιβάλ, προσπαθούμε μέσα από αυτά να προωθούμε και να ενημερώνουμε το κοινό για όλα τα νέα και τις δράσεις της street κουλτούρας που λαμβάνουν χώρα στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο. Φέτος το επίσημο website τους φεστιβάλ απέκτησε το δικό του blog, όπου η ομάδα των editors (shout out Γιάννης Βόλκας, Jacek Maniakowski και Δήμητρα Σαμσάκη), μέσα από άρθρα και αφιερώματα, επικοινωνούν αυτά τα νέα στον κόσμο που ακολουθεί το φεστιβάλ στα social media.

Αν δεν ήσουν σε αυτό το κομμάτι του φεστιβάλ, σε ποιο άλλο θα ήθελες να είσαι, και γιατί;
Θα ήθελα να ήμουν φωτογράφος. Ευτυχώς για την τέχνη της φωτογραφίας, δεν είμαι! Ως επισκέπτης του φεστιβάλ, αντιλαμβανόμουν μία μαγευτική ενέργεια να ανταλλάσσεται μεταξύ των καλλιτεχνών που βρίσκονται on stage και του κόσμου που βρίσκεται από κάτω. Θα ήθελα να είμαι ανάμεσα τους και να αποτυπώνω αυτή την ανταλλαγή ενέργειας όπου ο καθένας την εκφράζει διαφορετικά και μοναδικά και κυρίως, δεν κρύβεται!

Οι μέρες που πλησιάζει το φεστιβάλ…
Η δική μου εμπειρία έδειξε ότι πέρσι οι φίλοι μου με είδανε τον 15αυγουστο και μετά με ξαναείδαν τον Οκτώβριο, με το πέρας του φεστιβάλ. Μιας και αποτελεί μια τεράστια παραγωγή, αποτελούμενη από πολλά άτομα και η οποία δεν επιτρέπει περιθώρια λάθους, απαιτείται συχνή και διαρκή επικοινωνία για το κάθε τι ξεχωριστά. Υπάρχει μεγάλο άγχος και χρειάζεται καθαρό μυαλό τόσο για το δημιουργικό κομμάτι όσο και για τα θέματα που πρέπει να ληφθούν αποφάσεις.

Τι θα έλεγες σε κάποιον που θέλει να ενταχθεί στην ομάδα του Street Mode;
Το Street Mode χαρακτηρίζεται για το όραμά του και για τους ανθρώπους του. Οπότε όποιος θέλει να ενταχθεί στην ομάδα του φεστιβάλ, θα πρέπει σίγουρα να έχει μεγάλη αγάπη γι’ αυτό καθώς η προετοιμασία του φεστιβάλ είναι μια πολύ απαιτητική και συνάμα χρονοβόρα διαδικασία, η οποία σίγουρα σου στερεί πράγματα από την κοινωνική σου ζωή. Αν δεν έχεις μεγάλη αγάπη γι αυτό, τότε απλά θα σου φανεί ένας δύσκολος δρόμος που παρακαλάς να τελειώσει.

Το σημαντικό είναι όμως ότι η ομάδα του φεστιβάλ είναι μία οικογένεια και όποιος θέλει να μπει στην ομάδα αυτή, θα πρέπει να είναι έτοιμος να γίνει και κομμάτι αυτής της οικογένειας. Αυτό που δεν πρέπει σίγουρα να περιμένει είναι ένα «εταιρικό» περιβάλλον, με γυάλινο κρύο κτήριο, ωράριο 9-5 και να λειτουργεί σαν ρομπότ, δηλαδή να διεκπεραιώνει tasks και να σταματάει η δουλειά του εκεί.

Δεν κρατιέσαι…
Ανυπομονώ, όπως και αρκετοί από αυτούς που διαβάζουν αυτή τη συνέντευξη για την έναρξη των ανακοινώσεων! Φέτος, έχοντας έναν χρόνο εμπειρίας, και έχοντας χτίσει ένα πολύ καλό κανάλι επικοινωνίας με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, έχουμε εντάξει στο πλάνο πολλά καινούρια και ενδιαφέροντα concepts και τρόπους επικοινωνίας για τις δράσεις του φεστιβάλ. Οπότε ανυπομονώ να αρχίσουν οι ανακοινώσεις ώστε να δουλέψω πάνω σε όλα αυτά!